مهارتهای شنیداری در زبان انگلیسی می توانید از آنها بخواهید تا به زبان انگلیسی صحبت کنند و سپس صحبتهایشان را ضبط کنید. از فراگیران زبان انگلیسی بخواانها، از جمله فرانسه و ژاپنی، هر سیلاب با «تأکید» مساوی و یکسان تلفظ میشود. بنابراین این دسته از غیر انگلیسی زبانان اغلب با دو مشکل مواجه هستند: نگلی
ند. هم\nچنین، به جای کتابهای درسی گزینه نرم افزار آنلاین وجود دارد که می تواند منبع مفیدی برای کسانی باشد که می خواهند به زمینه های قوی خواندن برای فراگیران \nزبان انگلیسی دست یابند. هنگامی که طرز نوشتن به انگلیسی را یاد می دهید، لازم است تا به سن آنها توجه داشته باشید و هدف اصلی آنها از یادگیری زبان را مد ن\nظر داشته باشید. بخشهای دیگر همچون تلفظ و گرامر نیز بهبود می یابند. به عنوان یک معلم زبان انگلیسی، لازم است تا بدانید چگونه یک رئوس مطالب دوره و یک طر\nح درس خوب بنویسید. رئوس مطالب دوره اساساً باید به دانش آموز توضیح دهد چه زمینه ای از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم را پوشش می دهد. به عبارت دیگر، طرح\nدرسها به معلمان زبان انگلیسی کمک می کنند تا خودشان را بهتر بشناسند. طرح درسها برای معلمان زبان انگلیسی ای ایده ال ترند که به درسهای زیادی در طول ر\nوز اشتغال دارند. طرح درس را می توان بخوبی سازماندهی نمود و بسیار مختصر باشد. در صورتیکه می خواهید اطلاعات بیشتری درباره چگونگی آموزش زبان انگلیسی بدس\nت آورید، می توانید از وب سایتهای ویژه دبیران بازدید کنید. این سایتها تعدادی از منابع آنلاین معلمان برای به کارگیری و غنی تر نمودنی منظم ا\nز این نوع دیکشنریها باعث میشود بطور خودکار گرامر و لغات را بخاطر بسپارید. آنها فایدهی دیگری هم برای شما دارند و آن اینست که هنگامیکه یک لغت را در د\nیکشنری جستجو میکنید ممکن است با کلمات تازهتری هم مواجه شوید و بدین ترتیب در یک زمان چند لغت را فرا میگیرید. یک دیکشنری خوب علاوه بر اطلاعاتی که بای\nد به شما برساند، باید از ویژگیهای زیر هم برخوردار باشد:توضیح معنی هر لغت باید نحوهی به کار بردن هر لغت را برای شما بیان کند. بطور کلی تعاریف طولانی ت\nر بهتر هستند، چونکه اطلاعات بیشتری را به شما انتقال میدهند.باید هر دو تلفظ آمریکایی و بریتانیایی را داشته باشد.متداولترین اصطلاحات و افعال چند قسمتی\nآورده شده باشد.خوب است که از تصاویر نیز استفاده شده باشد. گاهی یک تصویر را میتوانید بهتر از یک تعریف درک کنید. این که شما وقت زیادی را صرف تمرین کنی\nد خیلی اهمیت ندارد؛ مهم این است که به طور مرتب تمرین کنید. یک تمرین خوب این است که موقعی که به چیزی گوش میدهید (مثلاً یک فیلم زبان اصلی) سعی کنید کلم\nاتی را که میشنوید تکرار کنید. همچنین میتوانید هنگامی که تنها هستید و وقتتان آزاد است چند کلمهی انگلیسی را انتخاب کرده و آنها ی مقاصد علمی یا کسب تخصص در آن یاد بگیرید.3. اجتناب از تر\nجمه تحت اللفظی:اگر در حال یادگیری دستور زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم هستید، طبیعی است که سعی خواهید کرد کلمات را از زبان مادری خود ترجمه کنید. از ان\nجام اینکار به عنوان روشی اشتباه اجتناب کنید، با این کار شما تنها در استرس اضافی به خود وارد می آورید. آرایش کلمه و مفهوم گرامری ممکن است در زبان مادری\nشما و زبان انگلیسی متفاوت باشد. اگر سعی در ترجمه تحت اللفظی داشته باشید، به احتمال زیاد امکان بروز اشتباه وجود داشته و اگر شخصی برای گوشزد کردن و تصح\nیح اشتباهاتتان در دسترس نباشد، همچنان به یادگیری به روش غلط ادامه خواهید داد. از این رو، بهتر است هنگام آموزش گرامر انگلیسی از یک دوست و همکار آنلاین \nدر آموزش زبان انگلیسی کمک بگیرید. با این روش می توانید شک و تردید خود را برطرف نموده و در هر مکان و زمانی تصحیح جملاتتان را از وی درخواست نمایید.4. صح\nبت کردن:اگرچه در روش سنتی، خواندن و نوشتن به عنوان ابزار اصلی یادگیری دستور زبان انگلیسی می باشند، صحبت کردن (Speaking) به عنوان معیار ارزشمند دیگری ب\nرای تسلط بر این مهارت مطرح می باشد. این به دلیل این است که زمانی که شروع به صحبتتا طرز حرف زدنشان به زبان انگلیسی را با صحبت گوینده بومی مقایسه کنند. تمرین کردن این فعالیت به فراگیران کمک خواهد کرد تا شنیدار و تلفظشان را اصلاح\nنمایند.همچنین دانش آموزانتان نیاز دارند تا چگونه صحبت کردن به این زبان را بیاموزند. این امر از طریق آموزش چهره به چهره انجام می گیرد که بوسیله آن معل\nم زبان انگلیسی موضوعی مناسب برای دانش آموزان انتخاب می کند. در چنین مواردی، یکی از اشتباهاتی که اکیدا باید از آن پرهیز کرد، قطع کردن صحبت دانش آموزان \nاست. نباید سعی کنید خطاهای دانش آموزان به هنگام صحبت کردن را تصحیح کنید. این کار باعث می شود روحیه دانش آموزان تنزل یابد و مانع حضور آنان در صحبتهای \nعمومی شود. همچنین لازم است به دانش آموزانتان نحوه خواندن به زبان انگلیسی را یاد بدهید. دانش آموزانتان به شناخت لغات صحیح نیاز دارند. می توانید به آنها\nکمک کنید تا هنگام خواندن انگلیسی از طریق فعالیتهای آموزشی مانند مرور اجمالی و مختصر خوانی اعتماد به نفس داشته باشند. باید همچنین به فکر سرمایه گذاری \nروی آن دسته از کتابهای درسی باشید که می توانند به معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم کمک کنند تا مهارتهای خواندن دانش آموزانشان را ارتقاء ده